Welcome to Coccinelle Rouge blog. Treating yourself well it is not a luxury. It is only necessary ♥
RSS

domenica 17 gennaio 2010

Welcome

Welcome to my new blog!
Everything posted here is connected to my Etsy Shop or with the more general world of craftiness.
Hope you will find a lovely place where you can feel yourself at home.
My first items in the shop were romantic fingerless crochet gloves I made with lots of passion.


Anyway, since spring is approaching so fast I was thinking about changing something in my shop, because the time of gloves is almost complete.

That's why I have decided to start a jewelry collection which will include lots of delicate, feminine items.
Stay tuned for news :)

Benvenuti nel mio nuovo blog!
Tutti i post pubblicati qui saranno strettamente legati al mio
Etsy Shop o comunque al più generale mondo del fai da te.
Spero che possiate trovare in questo blog un posto dove sentirvi a vostro agio, come a casa.
I primi oggetti che ho deciso di vendere nel mio Shop sono stati paia di guanti creati all'uncinetto e nei quali ho messo tanta passione.
In ogni caso, la primavera si sta avvicinando velocemente e ho pensato di cambiare qualcosina nel mio shop, soprattutto perchè il periodo dei guanti è ormai quasi finito.
E' per questo che ho deciso di cominciare con la bigiotteria, una collezione che includerà molti pezzi delicati e femminili.
Non perdetevi le novità :)

Nessun commento:

Posta un commento